Join Today
Enjoy an ad free experience by logging in. Not a member yet? Register.
Page 39 of 118 FirstFirst ... 2937383940414989 ... LastLast
Results 381 to 390 of 1174
  1. #381
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    617
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by PrinceRM-786
    ankur...
    Random hex numbers dont make sense to me....
    :P
    I hate hex.
    just look at the red bar dont look at hex no's .. tht red bar means the whole file is changed , but dont worry .. look at my above post ...

  2. #382
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    5,193
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|


    Ur star mate!!!!!
    When its out plzz give me the c6 5233 (the non revenge version)
    I wanna create a P.A.L.M^C6...
    Wudnt wanna create it based on ur cfw..
    Cuz then it wud be ur hardwork..
    :P

  3. #383
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    617
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by PrinceRM-786

    Ur star mate!!!!!
    When its out plzz give me the c6 5233 (the non revenge version)
    I wanna create a P.A.L.M^C6...
    Wudnt wanna create it based on ur cfw..
    Cuz then it wud be ur hardwork..
    :P
    hey dont be so excited but we still cant do anything untill pnht releases 5230 version ,if only 5230 version is released i'll fetch it and try to work on it ..

  4. #384
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    5,193
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by iwalkwithshadow
    hey dont be so excited but we still cant do anything untill pnht releases 5230 version ,if only 5230 version is released i'll fetch it and try to work on it ..
    Yeah i know that!!
    But i'm always excited!!

  5. #385
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2,696
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by iwalkwithshadow
    hey dont be so excited but we still cant do anything untill pnht releases 5230 version ,if only 5230 version is released i'll fetch it and try to work on it ..
    make me ur beta tester lol

  6. #386
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    617
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by anshmiester78900
    make me ur beta tester lol
    lol i am not even sure tht we will be able to do it , but still we can give it a try

  7. #387
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2,696
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by iwalkwithshadow
    lol i am not even sure tht we will be able to do it , but still we can give it a try
    yeah but i wud be nice if pnht give it for 5233 also

  8. #388
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    617
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by anshmiester78900
    yeah but i wud be nice if pnht give it for 5233 also
    yeah ..

  9. #389
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    617
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Damn it ,

    bad news guys : now this one is real bad.

    I emptied the 5233 and 5230's cores by removing the rofs , ubot and rom from the both and compared both cores and they are completely different too .

    [img width=800 height=385]http://i56.tinypic.com/n6w4ls.jpg[/img]

  10. #390
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    5,193
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    0

    Default Re: |Nokia 5233| |Revenge^6| |Custom Firmware|

    Quote Originally Posted by iwalkwithshadow
    Damn it ,

    bad news guys : now this one is real bad.

    I emptied the 5233 and 5230's cores by removing the rofs , ubot and rom from the both and compared both cores and they are completely different too .

    [img width=800 height=385]http://i56.tinypic.com/n6w4ls.jpg[/img]
    Guess us 5233 users r cursed...


 
Page 39 of 118 FirstFirst ... 2937383940414989 ... LastLast

Similar Threads

  1. Nokia 5233/5232/5228 - Most RM's Supported - AOV CFW V21.1.102 Based-Elite V2
    By ArunOrVic in forum Symbian S60V5 Custom Firmware / Cooking - Files and Releases
    Replies: 149
    Last Post: 08-07-2011, 04:16 PM
  2. 5230 flashed with 5235 firmware 20.6.007
    By halleyrokz in forum Symbian S60V5 Modding
    Replies: 7
    Last Post: 10-22-2010, 12:26 AM
  3. Are Nokia 5230 Nuron and 5235 Comes with Music the same device?
    By aurora13 in forum Symbian S60v5 Firmware Discussion
    Replies: 34
    Last Post: 10-14-2010, 04:06 AM
  4. Needed !!! Custom Firmware for Nokia 5233
    By Spikester in forum Symbian S60V5 Custom Firmware / Cooking - Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 10-06-2010, 02:36 AM
  5. Nokia 5230/5233 New firmware 21.000.004
    By Zerobarat1 in forum Symbian S60v5 Forum
    Replies: 1
    Last Post: 07-18-2010, 08:50 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •